Curs la Complex Art ,Timisoara – 2013

In 4 si 5 octombrie 2013 am sustinut 2 workshop-uri la Timisoara,in magazinul Complex Art,prin amabilitatea domnului Septimiu Sarbu.

Au fost 2 zile superbe,in care m-am simtit extraordinar de bine printre cursanti si echipa din magazin.Atmosfera calda ,deosebit de primitoare a facut despartirea foarte grea la final.

In prima zi am sustinut un curs gratuit pentru orice doritor sa cunoasca secrete din paper crafting si scrapbooking,ocazie cu care facusem si lansarea masinutei Big Shot tourquoise in Romania,si in acelasi timp prezentasem si fantastica trusa portabila Ultimate Pro realizata de Crafter’s Companion,cu toate accesoriile ce aparusera proaspat pe piata la acea data .

Inaintea cursului,la prima ora a diminetii am fost prezenta si la TVR Timisoara,in platoul emisiunii  „Regional Cafe”,unde ,de asemenea am facut cateva demonstratii de creare de felicitari pentru telespectatorii matinali pasionati si dornici de a descoperi noi hobby-uri.

Petroschi Bianca (27)

Petroschi Bianca (30)

Petroschi Bianca (23)

Petroschi Bianca (37)

Petroschi Bianca (38)

Emotiile au disparut foarte rapid,inca de la primele contacte ,in care cursantii s-au aratat atat de dornici de a vedea lucruri noi,incat avusesem senzatia ca ne cunosteam de o viata.

Petroschi Bianca (39)

Petroschi Bianca (8)

Petroschi Bianca (16)

Petroschi Bianca (14)

Va spun sincer ca in acele 2 zile nu m-am uitat o secunda la ceas,nu am realizat cand se scursesera orele, la un moment dat uitasem cu desavarsire de pauza programata in mijlocul zilei .

Petroschi Bianca (10)

Petroschi Bianca (15)

Petroschi Bianca (5)

Petroschi Bianca (11)

Petroschi Bianca (26)

Petroschi Bianca (2)

Petroschi Bianca (25)

Am prezentat tot ce se putea despre modalitatile de folosire a trusei Ultimate Pro,un mini atelier portabil gandit sa usureze mult creatia de felicitari sau invitatii,plicuri,cutii ,accesorii decorative de petreceri si multe alte proiecte din hartie.

Petroschi Bianca (7)

Petroschi Bianca (24)

Petroschi Bianca (20)

A doua zi am prezentat masinuta de taiere si embosare Big Shot ,marca Sizzix,varianta tourquoise,proaspat lansata pe piata americana si romaneasca,cu toate tipurile de matrite de taiere si embosare a hartiei,si cu cateva secrete de utilizare si obtinere de efecte spectaculoase artistice intr-un mod facil.

Petroschi Bianca (17)

Petroschi Bianca (18)

Petroschi Bianca (9)

La final am dat frau liber creativitatii si ne-am jucat cu cateva felicitari.Au iesit deosebit de frumoase.

Petroschi Bianca (6)

Petroschi Bianca (12)

Petroschi Bianca (22)

Petroschi Bianca (13)

Petroschi Bianca (33)

Petroschi Bianca (34)

Petroschi Bianca (31)

Petroschi Bianca (3)

Petroschi Bianca (32)

Petroschi Bianca (36)

Petroschi Bianca (35)

Petroschi Bianca (4)

A fost o experienta pe care nu o voi uita niciodata.

In articolul PROIECTE SCRAP ,SEPTEMBRIE 2013 puteti vedea tipurile de felicitari si proiecte prezentate la acest curs.

In articolul scris pe blogul sau de Laura Dumbrava,prezenta la curs, O felicitare cu foita de metal embosat ,puteti de asemenea sa vedeti unul dintre proiectele predate la curs.

Lasă un răspuns

