Anunt -CAMPANIA DE PRIMAVARA

Ma gandisem duminica ,ce ar fi sa bem cafeaua impreuna pe facebook.S-a dovedit a fi cea mai buna cafea ,din cate am baut vreodata.Am fost inconjurata de caldura si minunata voastra companie.Ceea ce nu stiati voi,este ca ,ce vedeti in fotografii,sunt o parte din elementele care vor alcatui suvenirurile mele pentru voi,din CAMPANIA DE PRIMAVARA . Vor fi selectionate 20 de persoane, care vor primi aceste suveniruri create de mine,voi organiza si un concurs,la care va invit pe toti sa participati,si ma gandesc ,ca daca voi fi sanatoasa pana in perioada din apropierea Pastelor,si nu va interveni ceva care sa imi strice planurile,voi oferi marele premiu o invitatie in atelierul meu.Cine stie,poate se va lasa si cu un mic curs de creatie.

20150111_093205

20150111_093452

FB_IMG_1420961184610

FB_IMG_1420966035994

IMG_20150110_201700

IMG_20150110_201706

Toate persoanele care au adaugat comentarii la postarea ”Cam cat de tare ti-ai dori sa bem cafeaua in atelierul meu,iar apoi sa lucram impreuna ?”,din 11 ianuarie,pana in 13 ianuarie ,ora 10:00,de pe pagina mea de facebook,au fost selectionate pentru CAMPANIA DE PRIMAVARA.Aceste persoane vor avea prioritate la surprizele pe care le voi lansa pana de Pasti : premii pentru fani,concursuri ,cursuri ,etc…XOXO !!!!

Lista celor selectati :

1.Diana Szilagyi

2.Sztrascsuk Ildiko

3.Aida David

4.Claudia Balint Füglistaller

5.Dobrin Claudia

6.Angelica Elena

7.Nicoleta Chelaru

8.FloRea Alina

9.Anto Gradinariu

10.Adriana Luierean

11.Elena-Iuliana Leonte

12.Petrescu Cristian

13.Irina Alexandra

14.Mariana Trop

15.Mihaela Florea

16.H Catalina Madalina

17.Gabriela Kubanza

18.Doi Dia

19.Aurelia Art

20.Valentina Vecsunka

21.Turek Rahoveanu Maria Magdalena

22.Mihaela Greetingcards Iasi

23.Otilia Verbuta Popa

24.Flori De Mandarin

25.Ihnatiuc Alexandra

26.Raluca Anastasescu

27.Elida Dăniciuc

28.Cristina Coman Accesorii

29.Claudiu Mircea Bixa

30.Aisha Aly Ali

31.Angela Margareta

32.Sucea Beatrice

33.Adriana Roman

34.Ionut Rita Lalu

35.Alecsa Vas

Doritorii care vor sa intre in baza mea de date,( care este strict confidentiala,cu toate datele voastre),sa-mi scrie pe adresa de e-mail biancapetroschi@yahoo.ro,ca sunt de acord cu acest lucru,si sa-mi ofere urmatoarele : nume complet ca cel din buletin,insotit in paranteza de pseudonimul utilizat in contul facebook,o adresa la care sa poata fi trimis un eventual premiu,completa si corecta,obtional un numar de telefon,sau alta varianta prin care sa poata fi usor contactat.Persoanele din baza de date vor fi informate si in legatura cu viitoarele mele activitati.

Pentru premiul final,( ”invitatia in atelierul meu”) voi selecta persoane din toti participantii la Campania de primavara (  20 de persoane selectionate din postarea din 11 ianuarie,+ persoanele din baza mea de date,+ toti cei care se vor inscrie la concurs )

In curand voi publica articolul cu informatiile legate de concurs, si cu formularul de inscriere.

Zambiti si aduceti primavara in sufletele celor din jur!

Poarta insigna !

insigna png

Copie aceasta insigna si posteaz-o fie pe contul sau pagina ta de facebook,ca avatar sau lipita peste banner,intr-un colt,sau pe blogul ori site-ul tau ,la vedere,arata-mi si mie,si ai sansa sa fii selectionat pentru marele premiu,sau sa primesti un cadou.

Puteti folosi programul de editari online PicMonkey,pe care-l puteti accesa dand clic pe imaginea urmatoare:

pic

 

Puteti folosi urmatoarea imagine ca banner facebook.Dati click pe ea pentru a se mari ,apoi salvati in calculatoarele voastre si incarcati pe contul sau pagina voastra facebook:

Petroschi Bianca -Anunt

Puteti folosi imaginea urmatoare ca avatar :

Petroschi Bianca -insigna

 

Ideal ca aceste sigle sa fie insotite de link spre site-ul meu (  https://petroschibianca.wordpress.com/ )

 

11 răspunsuri la „Anunt -CAMPANIA DE PRIMAVARA

  1. As vrea sa fiu invidioasa pe „coltul tau de rai” ,insa ma bucur ca-l ai si recunosc, visez si eu la unul 🙂 . Imi „clatesc” ochii cu drag la ceea ce faci si-ti doresc sa ai mult spor la creativitate.

    Apreciază

  2. Hei…dupa cum stii,am inceput sa imi amenajez coltul meu.Mai am mult de lucru.Pana cand voi fi multumita(este o zi nedefinita) ma multumesc sa iti admir atelierul ori de cate ori am ocazia.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Pingback: Cosulete pentru Paste | Bianca Scrapbooking·

  4. Pingback: Pregatirea premiilor pentru concurs | bianca hobby & art ,tools & materials·

  5. Pingback: Concurs | Petroschi Bianca·

  6. Pingback: Concurs ”Vestitorii Primaverii” | Petroschi Bianca·

  7. Pingback: Intalnirea in atelier | Petroschi Bianca·

Lasă un răspuns

