Intalnirea in atelier

Petroschi (9)

Iata ca am ajuns si la finalul Campaniei mele de primavara,care s-a desfasurat intre 11 ianuarie si 29 martie,o campanie in care am avut  20 de premii pentru fanii fideli,un concurs de creatii handmade , cu 3 premii,numit ”Vestitorii primaverii”,iar ca premiu final ,invitatie in atelierul meu de creatie,unde, sa ofer cateva sfaturi,sa raspund unor intrebari legate de diverse materiale sau produsede hobby si crafting,sa ne cunoastem mai bine,totul intr-un mod relaxat,la o cafea.

Petroschi (8)

Invitatele mele au fost : Anto Gradinaru ,Dorina Liliana Mandiuc,Ana Duduta , Elena-Iuliana Leonte si Mihaela Stanciu .Din pacate,doamna Mihaela Stanciu nu s-a putut prezenta,insa ,impreuna cu celelalte doamne s-a creat o atmosfera deosebit de placuta,si nici nu ne-am dat seama cand a trecut timpul.

Petroschi (13)

Am trecut in revista tipurile de tusiere,tipurile de matrite de taiere si embosare,tipurile de sabloane,am prezentat pe  scurt cateva dintre cele mai cunoscute si utilizate dispozitive de crafting ,am discutat despre adezivi,am discutat despre perforatoare,despre inceputurile paper craftingului in Romania,si despre evolutia handmade-ului la noi,am ras , am glumit si ne-am simtit excelent.

Petroschi (14)

Petroschi (18)

Am povestit cum si-a gasit fiecare hobby-ul si pasiunea ,si cum s-a instalat dependenta.

Petroschi (16)

Petroschi (17)

Petroschi (19)

Petroschi (15)

Petroschi (12)

Petroschi (11)

Petroschi (10)

Petroschi (5)

Petroschi (4)

Petroschi (3)

Petroschi (2)

Petroschi (1)

Petroschi (6)

Am primit toate ,minunate suveniruri ,majoritatea chiar realizate de invitate:

11008547_970189452994063_4646341961558603162_n

A fost o atmosfera memorabila,un schimb de experiente,o intalnire care ar merita repetata si care ar trebui sa devina un obicei intre handmade-ri.

Multumesc mult invitatelor mele!

Lasă un răspuns

