Organizator de perete pentru pasta polimerica

Acest articol este o repostare din 21 iulie 2014.

De ceva vreme am lucrat cu pastele polimerice,si am constatat cat de putin spatiu de lucru imi ramasese pe masa,pentru ca aceasta era prea plina de borcane de toate marimile,si alte scule si materiale.

Dupa cum amintisem intr-un articol,recent,in instructiunile producatorilor veti gasi avertizarea ca pastele polimerice NU au voie sa intre in contact cu polistiren,clorura de polivinil sau spuma polyuretanica.Prin urmare,cea mai buna metoda de a pastra pasta polimerica,dupa ce ati desigilat pachetele sunt borcanele de sticla ( sub nici o forma recipiente din plastic,cu care pot reactiona chimic; am avut o situatie cand mi s-a lichefiat pasta polimerica,in plus nu se stie ce gaze toxice poate emana,in astfel de cazuri).

Problema era ca pe masa mea erau borcane de toate marimile,pentru ca asa gasisem in casa.Pe mine una,haosul ma enerveaza ,si imi distrage atentia de la creatie.

Iata ce solutie am gasit:

Petroschi Bianca (34)

Petroschi Bianca (35)

pt baza

Am cautat pe internet borcanele mici,ca sa cumpar mai multe de aceeasi marime.Nu va spun ce m-am bucurat cand am gasit tocmai la Art & Hobby Creativ ,din Targu Mures.Problema aceasta era pe jumatate rezolvata.

Ideal ,pentru ele ,ar fi fost un corp cu raftulete ,ideal sa fie suspendabil,fie el si din plastic,nu neaparat din lemn.Cu mare greutate gasisem ceva,dar era sa lesin cand am vazut pretul.Prin urmare,era clar ca trebuia sa-mi confectionez unul ,chiar eu. O solutie chiar mai avantajoasa: costurile sunt mult mai mici,in plus puteam face un organizator exact dupa nevoile mele.Asadar,am cotrobait prin pod dupa ceva resturi de lemn din care sa-mi pun ideea in practica.

Petroschi Bianca (1)

Am facut masuratori,tinand cont de marimea borcanelelor,si am inceput sa tai rafturi de 5,5 cm latime,si 25 cm lungime,toate prinse intr-o rama.

Petroschi Bianca (2)

Petroschi Bianca (3)

Am chituit, unde lemnul avea imperfectiuni,si am vopsit cu o culoare acrilica neagra.

Petroschi Bianca (4)

Petroschi Bianca (5)

Din carton gros, am facut un ornament pentru zona superioara ,cu rol dublu: decorativ si de opritor pentru o cutiuta ( ca sa castig spatiu de depozitare in plus,ideal pentru instrumente) . Am creionat forma dupa niste matrite de taiere , Sizzix Framelits ( cu care nu se poate taia carton atat de gros,de aceea am apelat la un cutter manual de precizie,insa mi-a placut mult forma si am tinut neaparat s-o folosesc).

Petroschi Bianca (6)

Petroschi Bianca (7)

Petroschi Bianca (8)

Petroschi Bianca (9)

Petroschi Bianca (10)

Petroschi Bianca (11)

Intr-un astfel de borcanel,care are 106 ml,incape perfect un pachet de pasta polimerica de 85 de gr.

201452192645588592

Petroschi Bianca (12)

Petroschi Bianca (13)

Am decupat cu ajutorul masinutei Big Shot si a unei rame framelits (cerc biscuitat),niste etichete colorate,lipind cu banda dublu adeziva pe fiecare borcanel.

Petroschi Bianca (14)

Petroschi Bianca (15)

Petroschi Bianca (21)

Textul l-am desenat cu creionul ,intai pe hartie de calc,apoi l-am transferat pe un carton rosu,iar ulterior l- am decupat cu forfecuta.

Petroschi Bianca (16)

Iata si cutia din carton mucava,cu instrumente ce vine deasupra pe ultimul raft,camuflata de ornamentul cu textul „Polimer Clay”.

Petroschi Bianca (17)

Petroschi Bianca (18)

Petroschi Bianca (19)

Petroschi Bianca (20)

In zona inferioara a organizatorului, am compartimentat astfel sa incapa o cutiuta si un sertaras,tot pentru depozitare,in care mi-au incaput perfect matritele mele din silicon , forme de texturare si decupare si termometrul de cuptor.

Petroschi Bianca (22)

Petroschi Bianca (23)

Petroschi Bianca (24)

Petroschi Bianca (25)

Petroschi Bianca (26)

Petroschi Bianca (1)

Petroschi Bianca (27)

Petroschi Bianca (28)

Petroschi Bianca (29)

Petroschi Bianca (30)

petroschi-bianca-12

Petroschi Bianca (31)

Petroschi Bianca (32)

Petroschi Bianca (33)

Petroschi Bianca (36)

Cu ajutorul unor agatatori,am atasat organizatorul pe perete,la indemana mereu.El masoara 58 cm/29 cm/5,5 cm si simt ca am castigat enorm de mult spatiu,atat pe masa de lucru,cat si in vechiul dulap.Daca nu va pricepeti sa va confectionati singuri,puteti apela la un tamplar,schitand un organizator dupa propriile voastre nevoi.

Regasiti articolul si cele necesare aici:

http://www.arthobbycreativ.ro/blog.php?sm=263

2 răspunsuri la „Organizator de perete pentru pasta polimerica

    • Multumesc mult ! 🙂 Esti simpatica 🙂 Sunt in zodia Berbec.Pana acum ,tot ce am avut in minte ca dorinta,nu m-am lasat pana nu am realizat.Chiar daca a durat ani.Craftingul m-a invatat sa fiu rabdatoare , meticuloasa , minutioasa ,organizata ,si sa nu las lucruri neterminate.Da,m-am autoeducat !!!Si eu am fost inspirata la randul meu de oameni minunati ,si ma bucur ca am ales ce a fost mai bun.

      Apreciază

Lasă un răspuns

