Suport rotativ improvizat, pentru tusiere

v

In grupul meu Clubul creatorilor din hartie a aparut o postare a paginii Mariuca H&made,prin care impartasea cu noi un suport ingenios pentru tusiere ,confectionat din carton.Mi s-a parut o varianta tentanta,la care s-ar putea sa apelez in viitorul apropiat.

Noi,cei care lucram in domeniul paper craftingului,suntem mereu pusi in situatia sa improvizam solutii de organizare in atelier,pentru ca lucram cu foarte multe accesorii,ustensile sau materiale de mici dimensiuni,si daca nu am fi organizati,ar fi o catastrofa.Din pacate,inca in Romania ne confruntam cu nenumarate lipsuri ,sau cu preturi care depasesc posibilitatile cumparatorului.

M-am gandit,prin urmare, sa va impartasesc si eu varianta gandita de mine,pentru aceste tusiere buclucase,care,musai trebuie sa fie mereu la vedere si la indemana.Pentru asta,am facut o scurta filmare,pe care o puteti viziona in subsolul articolului.

20170124_151249

106863520_1_644x461_suport-casete-audiorotativ-nasaud

Va invit si pe voi sa ne aratati ce solutii ati gasit pentru depozitarea tusierelor,fie in comentariu la acest articol,fie in grupul nostru de pe facebook.

Sa aveti inspiratie !

Vizionare placuta:

Azi am primit raspuns la provocare ,si sunt super surprinsa de ingeniozitate si perfectionism.Voi ce spuneti?…

https://www.facebook.com/pg/Mariuca-hmade-198912960517324/videos/?ref=page_internal

Lasă un răspuns

